Tärkeä tiedote

Olemme uudistaneet ja laajentaneet profiilitietoja käyttäjien toiveiden mukaisesti! Ole hyvä ja tarkista profiilissasi olevat tiedot ja täydennä korttia tiedoilla jotka haluat jakaa koulukavereittesi kesken.

HUOM! Suurten uudistuksen kunniaksi tarjoamme nyt kaikille palvelun käyttäjille
ILMAISEN vuoden kultajäsenyyden, jonka avulla saat palvelun kaikki ominaisuudet käyttöösi, jos:

-  päivität profiilisi tietoja
    -  sallit Koulukaverit palvelun yhteistyökumppanien lähettää sinulle tarjouksia

Muistathan painaa sivun lopussa olevaan ”Tallenna tiedot” nappia muokattuasi profiilitietoja.

• Opettajat

Oletteko tavanneet vanhoja opettajianne?

Tapasin erään vanhan opettajani 60-luvulla. Paikka oli varmaan opettajan mielestä se viimeinen paikka, jossa hän oletti minun tapaavansa. Olen musikaalisesti hyvin lahjaton, joka myös koulussa tuotiin esiin. Mutta eikö vain tavattu silloisen kaupungin- orkesterin konsertissa. Tervehdykset vain vaihdettiin, mutta kyllä hän katsoi toisenkin kerran: onko se Matti todellakin? Hauska muisto jäi ja muistoihin on opettajakin siirtynyt jo vuosikymmeniä sitten.
Matti-Ilmari 02.10.2010 16:53  
  Re: Re: Oletteko tavanneet vanhoja opettajianne?

Kyllä, viime kesänä monien vuosien jälkeen, eräässä raviuntolassa tapasin vanhan - 50- 60 luvun vaihteessa olleen silloisen kansalaiskoulun opettajan. Jälleen näkeminen oli mahtavaa hän oli jo aika iäkäs, mutta muisti pelasi, kuin partaveitsi. En olisi kyllä tuntenut häntä, mutta, kun hänellä on aika erikonen etunimi niin , aloin kuuntelemaan korva höröllä, että vanha opettajaniko istuisi melkein vierelläni , oli pakko kysyä, josko hän on se henkilö joksi häntä epäilin , olihan hän. Raikka
Raili Vuorinen
09.06.2005 21:45

Re: Re: Oletteko tavanneet vanhoja opettajianne?

Mun yks entinen ope käy ohikulkiessaan aina työpaikallani syömässä perheineen. Joten joka kesä loma-aikaan osaan häntä odotella. Kiva aina kuulla entisen opiskelukaupungin kuulumisia. Hassua sinänsä että täällä kotikaupungissa olevia opettajiani näen todella harvoin.
N.S.
05.05.2005 18:11

1 2
Sivu: 2/2
Vastaa
Palstan muihin aiheisiin
Keskusteluhakemistoon